در دوره آقای قالیباف هم در بخش عمرانی کارهای بسیار خوبی انجام شد، اما آقای زاکانی واقعا هم در زمینه فضای سبز اقدامات بسیار خوبی انجام داده و سرانه را بالا برده، هم در زمینه باز کردن گره‌های ترافیکی عملکرد خوبی داشته و هم نظمی به مسائل مالی شهرداری داده است.

کوثری نماینده

همشهری آنلاین: سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس: کارهایی که در شهر انجام شده جای تقدیر و تشکر دارد. در دوره آقای قالیباف هم در بخش عمرانی کارهای بسیار خوبی انجام شد، اما آقای زاکانی واقعا هم در زمینه فضای سبز اقدامات بسیار خوبی انجام داده و سرانه را بالا برده، هم در زمینه باز کردن گره‌های ترافیکی عملکرد خوبی داشته و هم نظمی به مسائل مالی شهرداری داده است.
این درخواست و مطالبه مردم بود که شفاف‌سازی شود و بدانند پولی که به شهرداری می‌دهند کجا هزینه می‌شود. در دوره آقای قالیباف من و حاج‌آقا تهرانی که نماینده بودیم باید صورتحساب را از آقای قالیباف می‌گرفتیم و برای آقای احمدی‌نژاد می‌بردیم. درآن زمان آقای احمدی نژاد مخالفت می‌کرد و پولی نمی‌داد، اما امروز خود آقای زاکانی سال گذشته در جلسه‌ای که با مجمع نمایندگان تهران داشت، گفت که ما اصلا از دولت پولی نمی‌خواهیم. ایشان به مسائل مالی شهرداری نظم داده و این نظم را در عمل پیاده کرده و همین باعث شده کارهایی که در دست انجام است با توانمندی خود شهرداری انجام شود. مردم هم می‌بینند بدون تبلیغی ، کار انجام می‌شود.

کد خبر 868596
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha